Ska vi hålla händer i språnget, mot en framtid lika mörk som vi vill ha den.

2011-12-28 | 21:36:29 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Källa.

Så har alla kommit på sina nyårsläften än? Jag har i alla fall kommit på mitt, men kommer skriva mer om det senare. :) Just nu är jag smått förtvivlad då det känns som jag aldrig kommer bli frisk, och jag har ingen aning vad som är fel på min hals. :( Går det inte över i januari får jag kolla upp skiten.

Ser framåt för stunden och har fortfarande lite lite hopp att ett litet besök i finfina England blir av i sommar!

Kommentarer
Postat av: Ells

Åh, jag har tänkt att skriva ner mina nyårslöften imorgon, det är många och jag hoppas att jag kommer hålla dem!

2011-12-29 @ 01:38:06
URL: http://jademysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0