Svar på kommentar.

2011-12-28 | 22:05:23 | Kategori: | 3 kommentarer
Tack för alla jättefina kommentarer alla. ♥ Fått samma fråga flera gånger, så drar ett helt inlägg om detta. :)

- Cassandra om Alla dricker glögg nu.: Vilken färg och märke använde du till ditt hår? c; -
Svar: Hej! Den här gången har jag endast använt Revlon's färgbomb, vid nyansen kallat Purple Red! (Finns att köpa billigt och bra här.) Jag har i denna färg på mitt tidigare blekta hår vid varje/varannan tvätt och då håller sig färgen fräsch och ser nyfärgad ut hela tiden! Alltså inget mer urtvättad röd färg!

Detta är dock ingen permanent färg! Mig gör det inget, eftersom den både färgar samtidigt som den har samma egenskaper som en hårinpackning. Bra va? Låt inte namnet på färgen luras, även om den heter Purple Red så blir den inte lila om du inte redan har en lilaktig färg på håret.

Det finns en negativ sak med den här färgen, och det är att den bara fungerar på tidigare färgat hår. Detta betyder att den inte färgar utväxten. Själv vill jag ha en riktigt illröd ton, så jag bleker utväxten emellanåt och fyller på med färg, men om man vill undvika blekning är ett tips att köpa t.ex Syoss Intensive Red och färga håret + utväxten med. Sedan när man märker att det börjar bli urtvättat och tråkigt har man i lite Revlon och så känns det mer levande igen! :)

Hoppas jag varit tillräckligt tydlig, annars är det bara att lämna en kommentar! Är lite dålig på att förklara. :) Jag tjänar ingenting på det här, utan tycker genuint att det är en riktigt bra produkt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Gud vilken fin blogg!

Och häftig stil du har!

Vad ska du göra idag då? :D

2011-12-29 @ 09:32:22
URL: http://swetiiie.blogg.se/
Postat av: Zandra

Va fin blogg du har :D

2011-12-29 @ 13:11:35
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf gå in här och läs mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare, toppen vah?!

2011-12-30 @ 01:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0