Tutorial - airbrush med Photoshop CS2.

2011-12-15 | 21:40:38 | Kategori: | 1 kommentarer

Jag vill börja med att säga att det finns många olika sätt att airbrush-redigera, de lättare och svårare. Jag hoppas jag kan göra det professionellt en vacker dag, men tills dess fungerar den här versionen.

Jag vet inte om det är bättre förklara lugnare och mer noggrannt eller förklara i en video, så tips är välkomna. Känns som att det är ganska otydligt, men grundprincipen med airbrush etc är att "sudda" huden!
Kommentarer
Postat av: Beccie

Åh älskar hur du sminkar dig 8D



Sv;tack så mkt, har ofta fått skit för hur jag ritar så det där vart my happy moment typ ;D

2011-12-16 @ 13:20:46
URL: http://woupz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0