Det finns alltid en möjlighet, men trovärdigheten är relativt låg.

2011-02-27 | 20:49:21 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fy fan vad jag har drömt sjuka saker i en vecka nu. Inatt var en viss person med i min dröm, dessutom höll jag på att bli överkörd av ett tunnelbanetåg. Dessutom var det snö inomhus vid tunnelbanan. Inte sovit bra alls måste jag säga!

Jag har rätt tråkigt. Vill fortsätta se serier men lyssna på musik samtidigt. Åh livets svåra val... Det resulterar i att jag sitter och stirrar. Ungefär som vanligt.
So allein, will ich nicht sein! "Wo Bist Du" av Rammstein är fiiiin.  /random/ OKEY! Då kör vi en gammal ful bild på den totalt ointressanta texten! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0