Det här med Alla Hjärtans Dag

2011-02-14 | 22:40:55 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

Jag gillar inte Alla Hjärtans Dag... Man får väl göra vad man vill på den dagen, men jag gillar inte förväntningar. Förväntningarna andra får på en, man har på andra och allt sådant. Mycket beror nog på att jag alltid har varit ensam denna dag. Folk frågar, "vad ska du göra på alla hjärtans dag!" Ja, vad fan kan man göra. Käka godis och tycka synd om sig själv? Skita i det och ta det som vilken dag som helst? Undvika att skriva ett värdelöst blogginlägg baserat på självömkan på sin blogg?
Jag tycker dagen är överskattad. Krävs verkligen en egen dag att påminna oss visa uppskattning för de människor vi älskar? Det borde vara en självklarhet. Fast det är det inte. Jag gör misstaget att ofta ta min familj för givet. Det får inte fortgå mer.
Nu försöker jag bara låtsas att jag inte bryr mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0