Dra åt helvete

2011-02-05 | 11:04:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter och svär över att internet inte fungerar, fortfarande. En sladd skall för i helvete fungera.
.
Lackar ur. Vill ha min stationära. Vill kunna spela, lyssna på musik och se på film på den igen! ;___; Nu ska jag rita en liten stund, sedan försöka få någon skjutsa mig till bror så jag kan klaga över datorn för honom. :)
Här är bilden jag ritar på:
Den är visserligen spegelvänd, menmen. Ojämn och allmänt dålig haha. Den lär inte bli så väldigt bra när den är klar.
Och om du säger att du inte får några svar, är det för att du går iväg och inte lyssnar på mig för i helvete.
............
......
...
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0