Sista brevet hem

2011-02-10 | 22:11:43 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jag gick och lade mig nio igår kväll. Vaknade runt nio idag, och trots sovit så jävla mycket är jag trött som fan nu. Men vill fortsätta läsa i Skuggan Över Innsmouth, istället för att bara somna direkt varje kväll... :3

Imorgon är det i alla fall fredag. På lördag skall man bort, yes. Min enda lilla kusse fyller två år. Måste fixa allting med min dator igen! Vill spela för fan! ABSTINENS! Varit en jobbig vecka på det viset, höhö.


The Birthday - KAMINARI TODAY <3 Asfin låt. 

Vill se massa filmer... Zombiefilmer! Men även Crows Zero 1 & 2, American History X och ja egentligen vill jag se om serien Hana Yori Dango, men vet inte om jag ska göra det. Kanske inte blir samma sak att se den ifrån början, när jag får igång allt på min dator vill säga. Hana Yori Dango är så jävla FIN! Fy fan vad jag älskade varenda minut av den serien. Tjurade som fan till slutet. Allting var bara... alldeles underbart i den serien. Känner mig fortfarande lite tom sedan jag såg klart på den... Vill köpa den serien och båda Crows Zero på riktigt dvd en dag när jag har råd.

Oj vad man skriver massa skit om det nu. Nu ska jag lyssna på YouTube Crows Zero's soundtrack! (som är lika jävla grymt som filmerna) och läsa lite innan jag drar en sussning. Intresseklubben antecknar. :(

ELLER, jag har hört att bästa regissören Takashi Miike, ska göra en Crows Zero 3, men utan Oguri Shun!!! För hans karaktär är inte med i mangan mera... Alla går ut skolan i slutet av tvåan ju. DÅLIGT! VÄGRAR SE DEN UTAN HONOM! Hans karaktär är halva grejen med filmerna enligt mig. 


Oguri Shun
Kommentarer
Postat av: EMIRO

CROWS ZERO SUGER!

2011-02-12 @ 09:12:34
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0