Hur kan man älska någon som har älskat någon förut?

2011-02-21 | 18:20:10 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag ogillar två av mina lärare särskilt starkt. Inga namn nämnda... Har haft låten "Världsherravälde" på hjärnan hela dagen.
Känner mig lite stressad, fan mycket som skall göras i skolan nu. Måste ha läst ut en bok, samt redovisning. Allting på samma vecka, yada yada.
Lyssnar lite vagt på Melissa Horn, och annan allmänt skum musik. Idag har dock varit en rätt så bra dag! Jag var ovanligt peppad.
Nja, ja, allt har väl sin anledning när det kommer till humör.
Hej jag har sovit fem timmar, för jag satt och kollade på zombies :D Är trött. Vet inte vad jag pratar om. Får se om det är något skojsigt på burken ikväll, eller om det bara är skit. Nu är det käk. Fast jag drar mig för att skriva om mat, har sina orsaker. Ska börja käka massa bönor och morötter. Bra kul att veta... ;)

Jag ser fan lite skelögd ut ahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0