Love is never sweet.

2011-02-22 | 20:29:09 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det var ganska uppenbart, men förnekandet dolde det. Det gör lite ont. Borde få in det i min skalle. Sjunger alltid refrängen till samma sång. Ge. Upp. Innerst inne vet jag att det är chanslöst.

Jag vill fly. Hade velat kolla på Hana Yori Dango eller något, men även om det hade fungerat så hade det bara fått mig att gråta floder. Fy fan vad den serien är fin. Dem är världens sötaste par.

Jag älskar DEATHGAZE <3 Saknar deras musik så jävla mycket. Sjung för mig Ai. Sjung om hjärtats smärta, sjung om ilska och kärlek. Ska trycka i mig lite piller och hoppas att jag blir gladare. Så innerligt jävla trött på humörsvängningar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0