Tycker om dig.

2011-02-27 | 18:45:33 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Ikväll är det andra avsnittet av The Walking Dead. Ligger före och har redan sett det. Det är ett bra avsnitt!
Så skönt att det är lov nu. Känner det behövs, dessutom ligger man efter i lite grejer i plugget, så ska försöka göra dem. Undra om jag ens får betyg i datakunskap dock... :(
Under lovet ska jag också färga håret. I en annan färg. Vet med säkerhet att jag kommer gå tillbaks till svart när jag tröttnar på det dock. Men vad det är kommer synas senare. Vet inte själv hur det kommer bli. Svart är finaste hårfärgen, trivs alltid i den. Men brukar ofta vilja ändra, tyvärr haha.
Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: att det gör! :D ja jag älskar både tvåan och trean. spelar mest trean nu dock <3

2011-02-27 @ 20:16:52
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0