Lär dig att ge tillbaka, starkare än dem!

2011-02-04 | 19:13:08 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Exakt en vecka sedan. Trött som ett as, men ändå ganska pepp.

Den här saken hade så långt namn att jag inte ens minns det, haha.

Mitt självporträtt på bilden! Pannan är för stor, ja, men ska fixa till det lite nästa gång. Samt skugga kinderna lite. Är kanske inte riktigt lik mig, är inte lika snygg. Bilden ser ut att ha perfekt hy, större läppar och finare hår. Jag älskar att rita ögon, det bästa som finns<3.

Skridskor i skolan. Jag satt på en bänk, aktiv som man är.

Efter skolan så gick jag. Såg havet. Dagdrömde lite. Tänkte på att min klass är fin, alla är så snälla och hjälpsamma. Oftast... Nej men seriöst.<3

Var övertygad om att jag skulle stanna hemma idag, men gick till skolan ändå. Det är jag glad för. Var lite frånvarande, smått nedstämd, ber om ursäkt för det.<3
Kommentarer
Postat av: JOJO

puspuss sanna <3 du är finast och bäst ;3

2011-02-04 @ 19:41:56
URL: http://www.monsterjojo.devote.se
Postat av: LINNEH

Jag älskar dej c':

MIN FINA SANNA <3 krama ihjäl

2011-02-04 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0