Dag 22 - Det här upprör mig.

2011-01-15 | 18:11:53 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Dekadens. Mänsklighetens förfall. Angelina Jolie i dåliga actionrullar. Politik. Band som splittras. Rivningarna av höghus. Folk som skriver slang hela tiden. Fjortisar, samt sådana som är det fast de påstår sig inte vara det. Att rita dåligt. Ensamhet under en längre tidsperiod. Folk som kör på en med barnvagnar. Idioti. Små-wapaneser. Isadora ifrån julkalendern. Att alla älskar USA så djävla mycket. När det inte går att prata med folk när det har hänt någonting litet. Neurotiska människor. Kontrollerande. PMS. Leva. Etc etc etc etcccccc. Sätter punkt för den listan där, orkar ej fortsätta även om det finns mycket att fylla på med. 

Nu ska jag skriva. Har mina två andra berättelse på Macen, så kanske ska börja på en ny. Fick lite idéer. 

Dagens Nyheter! Hm, dags att skriva ut lite nya bilder att sätta upp på mina väggar. Kanske ska möblera om bland bilderna lite dessutom. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0