Dag 29 - Mina ambitioner.

2011-01-25 | 11:11:53 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
För tillfället vill jag åka till Japan. Det var originell wapanes va, men har alltid velat det och jag kanske inser mer saker när jag väl varit där. Jag kanske inte alls trivs, det är inte omöjligt, men då inser jag det inte efter jag besökt landet. Det finns ju små drömmar vid sidan, som att innan jag dör ska jag ha skrivit en bok och fått den publicerad! Skulle vara fantastiskt. Och ingen jävla deckare, fan det enda som kommer ut numera. Skulle vilja pröva om jag skulle klara av att ha ett band haha. Dessutom ska jag pierca mig. :)

Nu ska jag också berätta om mina ambitioner när jag var yngre! När jag var runt 14 år ville jag mest av allt bli diktator! Jag är helt seriöst. Skulle starta revolution var tanken. Ta över. Fixa miljön. Skicka fjortisar och idioter till omskolningsläger, där de fick lära sig proper svenska samt propert beteende. Även vuxna som var lättpåverkade kunde omskolas, vissa hade ingen chans i det nya samhället. Började försöka komma på strategier om hur det skulle lyckas, saker blev svårare och svårare. Blev en liten psuedo-vetenskaplig subba. Jag, störd? Vaaaa. Bar inom mig så mycket ilska, att detta troligtvis var ett försök att bli av med den. Dessutom var allting bara idéer i en tonårings skalle. *särskrivning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0