En enstaka minut, väntar på att tiden ska ta slut.

2011-01-30 | 20:50:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Jag vill ha vår! Jag vill ut och gå långa promenader i skogen här. Snön får allt ta och packa ihop och ge sig av nu.
Jag längtar till sommarlovet. Imorgon ska jag köpa hårfärg, och eventuellt gå förbi Make-up Store eller liknande, får se om de möjligtvis har något bra smink som är värt pengarna. Mina platåskor har också kommit, hämtar de så fort studiebidraget kommit! :D Är rädd att de kommer vara för stora dock... :( i så fall blir jag ledsen, får vänta länge innan jag kan ha dem om jag måste skicka tillbaks och be om en mindre storlek. Dessutom spricker mina kängor mer och mer! NOOO. Aja de håller nog några månader till, sedan får jag kanske köpa ett par nya. Går nog inte att rädda, har spruckit för mycket. Skulle tagit bättre hand om dem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0