Oi is for the working class, and that will never change!

2011-01-28 | 17:37:08 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Slänger in en äldre bild för jag inte orkar lägga upp en ny, haha. Har fan inga roliga bilder förutom alla webbkamerahora bilderna. Satan vilken värk jag har, tack vare idrotten idag. Kinesiska muren körde vi, fan klassiker. Fick nostalgi ju. Men det var tamejfan tusen gånger roligare denna gång än tillbaka på Irstaskolan. Skolkade så i i helvete ifrån de lektionerna. Alltid hatat mina gympalärare, förutom den jag hade i nian och den jag hade nu.
Funderar på att söka jobb på något "fast food" ställe, som det kallas. Behöver faktiskt pengarna. Så klart man jobbar för dem.
-
Och nej, kommunister tycker inte att alla människor ska leva på bidrag, eller att man är det för att man är lat.
Kommentarer
Postat av: Stjärt

Du är fan inte ensam om att ha ont! Jag håller på att dö! Fy fan vilken smärta! DÖÖR

<3<3<3

2011-01-28 @ 23:31:57
URL: http://jeyla.blogg.se/
Postat av: Tomo

Sv: JAAA, satan vad ont man fick!! <33333

2011-01-29 @ 13:33:04
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0