Lägg dig ned och sov, lilla syster. Bara lägg dig ned nu och bida din tid nu.

2011-01-01 | 18:11:45 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Ska nog spela lite mer The Sims 3. Jag försöker komma på något att skriva här för hårt, och så slutar det med sådant strunt som detta. Kan ej tvinga fram saker.
Hur var allas nyår? Jag har en känsla att 2011 inte kommer vara så mycket annorlunda mot 2010, men det finns mer positivt detta år än förra, på grund av flera saker. Till exempel känns skolan bättre. Dock har jag nog aldrig haft ett "bra år" sedan barnsben, vad jag minns. Det är nog mitt eget fel, jag vill nog inte ens vara lycklig. Det gör mig lite rädd, jag vet ej varför. Trevlig lördag eh?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0