Alternativa hårfärger

2011-07-04 | 19:47:09 | Kategori: Styling | 0 kommentarer

Ska ju fixa mitt hår snart igen...
Tycker färgen är så äckligt ful just nu, alldeles orange och guldig. Det blir blått, grönt och lila igen! Har massa färg kvar som jag planerar ska räcka ett tag till framöver MEN jag har redan bestämt vilka färger jag ska ha nästa gång! Fast det är ett tag dit, blir nog närmare bandets nästa photoshoot eller liknande. Jag är seg 3k med att färga på håret. Fast färgen håller ganska bra ändå, får duscha så snabbt som möjligt för att minska att färgen lossnar bara.

Vissa färger blir skitfula när de börjar blekna lite. Blått brukar vara en sådan färg. Men den gröna jag har blir mer turkos efter ett tag, vilket är en helt okey färg det med! Hade en gång en röd som blev en riktigt äcklig ton av orange direkt. Enligt mig är det bättre köpa billigare färger och färga oftare! Även om en färg säger att den håller längre betyder inte det att den inte bleknar, och ja, själv vill jag inte ha bleknande färg.

snodde en bild ifrån google, var ifrån någon blogg eller så. Directions är i alla fall min favorit. Manic Panic fungerar också, men tycker den är för dyr och så är inte burken särskilt mycket större. Stargazers gillar jag ej, men de har bättre sminkutbud.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0