Det är inte det att jag inte tycker om er, det är bara det att jag alltid känner mig lite utanför med er.

2011-07-14 | 01:25:30 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Hej jag har inte skrivit någonting. Fokuserat på andra sidor. Men har i alla fall ätit världens godaste sallad idag, kollat på Harry Potter and the Deathly Hallows pt.1 samt handlat. Gjorde världens fulaste vårrullar. Blev mer till ett berg av filodeg och köttfärs.
Har varit kallt ute idag? Frös fan ett tag. Skumt väder, skiftar hela tiden fram och tillbaks.

Skolan. Jag vill inte börja skolan igen. Får fan ångestattack bara jag tänker på det. Hade jag fått välja hade jag fan inte orkat två år till, men nu har jag ju inget val. Blivit så trött på att plugga att jag spyr. Tre jävla år och två år kvar. Inte ens tanken på att min klass faktiskt är fin får mig att vilja gå dit igen, uuugh. Inte så att jag vill jobba hellre dock. Jag vet inte, jag vill mest ut och resa. Göra det jag vill. Men ja, den var rolig. Åh vem är jag? Vet inte vilken slags stil som jag trivs i, nej, jag vet ingenting. Måste njuta av juli. ._.
Kommentarer
Postat av: JOJO

aww, sanna!!! Vi skiter i allt och åker till Japan! reser jorden runt och ser på världen :D

2011-07-14 @ 02:22:04
URL: http://monsterjojo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0