I don't even have to be asleep to see you anymore.

2011-07-08 | 23:03:52 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Vackert självporträtt, gilla eller dö. Hittade lite av mina notiser ifrån dagarna som barn. Mellanstadiet och allt sådant skit. Har aldrig varit inne på det där med att skriva dagbok (tack och lov?), men det finns några saker jag skrivit ned. Inte några stora händelser.
Skrev om händelser på Boda Borg, ah vilken klassiker. Om hur vi slog vad om poängen vi skulle få där. Klubbens lådbil, åh den var rolig. Även om jag alltid varit ett fettobarn och kom knappt ur den hahah. :((
Sedan lägret minns jag. Ett av åren drog jag dock hem. Har aldrig varit ett stort fan av att tälta. Jag vill ha ett badrum och en säng jag.

Så sööööt!<3

Satan vad varmt det är dessutom. Vill bara hoppa ned i en pool och bli sval och fin. Fast måste undvika doppa håret då, annars färgas allting blått hahah. Hejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0