It's not like I give a shit anymore

2011-07-24 | 22:47:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

En bild på mig osminkad... Usch. Lider utav akne, pormaskar samt rödflammig hy. Har prövat tamejfan allting för att försöka bli av med det, men det har inte gått. Har blivit något bättre emot när jag gick på högstadiet men det är ändå illa. Hatar synen av mig själv, den är tusen gånger värre utan smink för då blir man så röd/rosa. Ska till apoteket och kolla efter några saker jag har hört ska hjälpa. Gör det inte det, får jag söka professionell hjälp.

Jag menar, jag är ingen tonåring längre så detta borde ha gått över. Blir så förbannat jävla sur när man ser runt och hittar några bloggar, då är det alltid en smal snygg brud med perfekt jävla hy som gnäller på sig själv. Får lust att slå sönder deeem. Jag gnäller i och för sig också som fan, men bara om saker jag vet att jag redan har problem med. Fast det är okey för jag är inte snygg och det vet jag. Jag brukar vara den som blir ignorerad och tror jag aldrig har fått en komplimang om mitt utseende som inte har med mitt hår att göra, av någon jag inte känner. Inte för att jag vill ha det, vilket det låter som att jag vill, men jag formulerar mig så brutalt dåligt så jaa. Äsch, kan jag vara tysssst. brb ta bort det här inlägget, låter som en uppmärksamhetshora. :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0