Perkele - Göteborg

2011-08-01 | 00:03:35 | Kategori: Musik | 0 kommentarer

Jag avskyr den här staden. Den här låten får Göteborg att låta så lockande. Men egentligen, var som helst skulle vara bra. Jag hatar inte den här staden egentligen, finns många ställen som är värre, men det är en stad på gränsen. Låtsas att vi är en storstad, men egentligen känner vi igen hälften av alla vi ser.

Måste även ta upp en sak. Allt tjat om Breivik. Inte för att det är förvånande, det var bara en tidsfråga innan någonting nytt hände någonstans. Men att gå med på idiotiska Facebook-event som att tända ett ljus hjälper inte någon än ditt själviska samvete, och hade jag haft någon nära där hade jag tagit det som en förlämpning. Jag vet inte varför, men det hade jag. Det är lätt att bara göra någonting över Internet, men om man verkligen hade brytt sig hade man försökt att göra någonting konkret. Föräldrarna till de som förlorat sina barn skiter i om du tänder ett ljus. Och ja, kan alla sluta tjata om vilken dålig människa han är för att han är kall, då det är ganska uppenbart att han troligtvis skulle haft en diagnos av något slag. Jaja, håller du inte med så gör du inte det!

Norge är ett trevligt land, så jag säger definitivt inte att det är bra eller något. Bara att människor är äckliga. Visst är jag trevlig, skiter i din åsikt men berättar min. Så jävla arg på hela jävla världen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0