Kinpatsu deshita.

2011-07-22 | 00:33:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Nästa vecka ska jag och madre se sista delen av los Harry Potter, samt att jag ska till banken och trixa. Trixa? Varför använder jag sådana fula ord och talar i slang, uuugh. Besviken på mig själv. I alla fall leder det till bra saker i slutändan. Jag är pank som fan, måste ärligt ta och börja spara pengar mer. Ett jobb skulle inte sitta fel. Inte för att jag vill jobba, men vad gör man i en smutsig kapitaliskt utsugande värld som denna.

Jag är ganska seg att utvecklas. Aldrig haft ett jobb, haft en enda praktik, aldrig sommarjobb, aldrig suttit på diskmaskinen, aldrig tvättat. Skyller på mina smått aspergers-tendenser emellanåt. Jag suger, hej då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0