Som flugorna på socker, som kärleken på film

2011-07-30 | 02:34:56 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Vad tycks?
Tycker det är find med lite omväxling för engångsskull, så tryck F5 om ni inte ser någon förändring! Sidomenyn ser lite konstig ut på arkiv-sidan etc, men vad gör man. Det får la duga, orkar ej fixa mer hehe.

Var även inne på mitt gamla Photobucket-konto och hittade en del roliga gamla bilder... Man tyckte man hade gjort ett bra jobb på Photoshop då, men nu ser man tillbaks och tycker inte likadant haha...

Detta var min allra första header på den här bloggen! Jag hade ögonbryn, usch... åh vad längesedan det var. Minns lite saker när jag kollar på detta.

Här är några andra gamla jag haft en gång i tiden:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0