The Sims 3

2011-07-06 | 01:26:59 | Kategori: The Sims | 0 kommentarer

Imorgon ska jag dra tummen ur röven och försöka hitta ork att installera om The Sims 3 samt dess tillägg. Om det inte fungerar får ta bort allting nedladdat och gå igenom om någon av dem orsakar problem... Det kommer bli jobbigt, för det är flera hundra saker där. Men efteråt kanske fina bilder kommer upp. Jag gillar.

Får roa mig med Sims 2 så länge. Brukade göra visual kei snubbar i det spelet, innan Sims 3. Gjorde även mig själv i mycket bättre version (ärligt, vem har inte gjort det?) och jag var gift med Yuuki ifrån UnsraW, hahaha. Gamla goda tider. Nog för att livetsög då med och långt innan, men man insåg inte lika mycket precis hur mycket det sög.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0