Can I be a barbie too?

2011-06-20 | 01:09:25 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Har klippt av mig lite hår, vet ej om jag sagt det? Det är ganska mycket kortare på längderna, men så skönt ändå, för nu går det att borsta igen! Så fort jag orkar sminka mig lite kanske en någorlunda bild kommer på det...

Nyss sett "A Serbian Film" dessutom. Sämsta titeln? Tål det mesta, men den var inget vidare, för den kändes som de överdrev så mycket som möjligt för att göra den kontroversiell. Rekommenderar ingen med svag mage att se den dock. Massa sex. Fan allting handlar om sex. Snygga brudar, men nej. Föredrar gammal hederlig guro.

Ska nog försöka sova om ett tag, så man kommer upp i någorlunda tid... ^^

Hårfärgen<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0