Du vet att du ätit för mycket när du går och lägger dig utan att vara hungrig.

2011-06-29 | 16:58:22 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Det enda jag har att göra är att gnälla över schemat man får i höst. Detta kommer inte direkt få en att skolka mindre... Alla politiker är jävla imbeciller, likaså schemaläggarna... Särskilt Björklund, den äckliga förbannade jävla idioten. Klassen är fin för det mesta, men det är allt det andra som man ogillar. Kommer ha NK igen också, kul. Inte. Jag gillar egentligen naturkunskap som sådan, men inte i skolan.

Okey, jag är lite sne idag. Skyller på värmen och att jag fortfarande är lite smått sjuk okey. Men ah. Faaaan. Fuuuck life.

Blir ingen CityFestival för min del heller. Orks. Nyss haft feber, har ingen lust.

Fina jävel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0