Förlåt att jag drog in er i det här.

2011-06-10 | 21:23:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Min plan var egentligen att spela The Sims 3 nu, men skiten buggar. Någonting är fel och jag måste fixa det. Tills jag finner ork för det så ska jag fortsätta glo på "Trolljegeren". Åh jag gillar norska filmer, dem är brutalt underskattade. OCH visst är det töntigt när folk säger dem hatar svenska filmer? Man kan omöjligt hata exakt alla. Och vad är bra i så fall? Överdrivna jänkefilmer med deras förbaskade dubbelmoral?
Dock måste jag erkänna att jag inte tål finska filmer, på grund av det brutala språket. Danska kan också bli lite jobbigt efter ett tag.
Fan vad jag alltid byter ämne var femte sekund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0