Försöker du köpa mig va?

2011-06-20 | 01:19:23 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Får massa mejl om "länk-utbyte" ifrån diverse sidor... 99% av dem är säkerligen bara spam dessutom. Tar illa upp att de tror man ställer upp på massa reklamskit ,bara för att få "mer trafik"?
Man känner sig smutsig och utnyttjad... Eller hjah, där överdrev jag lite.

"...som matchar http://tomohomo.blogg.se/ beträffande ämne och kvalite. Jag vill att både din sida och min kunds hemsida skall få mer trafik,
synlighet och bli högre rankad i sökmotorerna."


Detta är uppenbarligen spam, lols. Jag visste inte ens att jag hade ett ämne, dessutom finns det tusentals bloggar med mer trafik än detta klagoplank, så nej. Sluta. Tänker inte gå med på någonting. Och nej, det hjälper inte direkt att skriva om det här, men det känns bättre i alla fall :)


Sedan en orelaterad bild på tha band... MIKAN POWER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0