Jag har inte några nya bilder på denna datorn insåg jag.

2011-06-02 | 21:45:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Jag saknar min dator, min musik, redigera bilder och allting annat. Tönt jag är. Okey imorgon ska jag nog ta saxen och klippa mitt hår lite innan jag bleker på det igen. Ah stackars hår, men vad ska man göra.
Har mest sovit idag, köpt färg, spelat mer L.A Noire och sedan ja... Ganska dåligt med saker att skriva. Kanske skulle ta lite kort istället. Aja det blir nog bättre uppdatering när jag fått igång min dator igen. Imorgon börjar UppCon. Nästa år hoppas jag på saker. Hejs.

Fail bild... Jojo ser ut som hon gråter och jag ser ut som att jag jagar krokodiler eller något... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0