JAG HATAR SOMMAREN.

2011-06-06 | 21:18:30 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
30+ med en gassande sol får en att vilja ta självmord tamejfan. Det är oumbärligt och jag blir så jävla sur när det är såhär varmt. Visst är man mogen.
Klart jag måste vara en bitterfitta och bli sur för att alla andra njuter av sommaren. Hej Sanna, 13 år gammal. Moget. :D

Bilder ifrån google...

Ta mig inte för seriöst, detta är ingenting personligt mot någon. I alla fall, jag har en ny norsk rulle att titta på, den heter "Trolljegeren"! Norska filmer är bra, punkt slut. Det är ju ett så himla gulligt språk haha.

Kouki har så jävla snyggt hår!
Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hatar också sommaren! Det är så varmt och bläää... Snygggt hår faktist! Skulle vilja ha sånt själv!

2011-06-11 @ 10:56:47
URL: http://bloggen.fi/amandabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0