Stand by me, please stand by me.

2011-06-06 | 15:21:16 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Älskade Photoshop, som jag har saknat dig! Eftersom jag bara har en digital kamera så blir bilderna man tar inte alltid som vill. Men då är PS lika bra, man kan oftast få det att se lite bättre ut. Men en dag i framtiden skall jag ha en bra systemkamera, objektiv och allting annat. Massa drömmar man har. Vill vara bra på allt. Vill kunna klippa hår så det blir bra, vill kunna sminka så det blir fint, ta kort som förtrollar och spela gitarr riktigt grymt.

Funderar på att klippa håret i något liknande. Kan fan inte ha lugg, mitt hår är för tunt och äckligt. D:
Fast jag vet inte, kommer säkert ångra mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0