You think I'm okay but I'm not

2011-06-26 | 00:05:45 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ingenting att äta. Inte ätit på timmar. :( kan ej avgöra om jag är hungrig eller mätt, vilket är ganska irriterande.

Inte nog med hans händer<3, han har söta öron också. kdksdkd *fangirl moment* NÖRD.


Ai: Please come to Japan.

M: Nice one.

Ai: You’re too far away.

M: Are you afraid of planes?

Ai: No, I want to fly but I have this image that overseas is really far…

M: Well that’s true.

Ai: Forgive me.


Ja, man är för långt bort, det är sant. ;_; Och ja, jag har en sådan "Jag vill bo i Japan och se DEATHGAZE-live" extra mycket dag. Dessutom letat efter några skannade bilder ifrån Cure hela dagen, men nej, ingen vidare lycka. Nu ger jag upp, ska överväga att se på någon film eller liknande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0