A picture from four years ago

2011-03-22 | 21:04:23 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Hej fann en gammal bild på en gammal blogg, som jag ej har kvar mer. Fyra år gammal! Tänk att det var så längesedan... Aah. Har fan saknat mitt svart/rosa hår sedan jag slutade ha det hahah.
Och jag saknar redan UnsraW... Yuuki är en grymt stor talang, synd att han hoppar av bandet helt på grund av vad som har hänt. Inte bara för honom det har hänt grejer, har blivit mycket på en gång här. Blir lite orolig hur det är med alla egentligen. :'( menmen ska försöka sprida peppen :)

Hehe jag, Alex och Melwiin råkade också ge fel dator, så nu fick Emelie och Jojo varandras dator haha... Hoppas ni inte är arga^^

Jag kollar fan aldrig på videos ifrån Videofyme, jävla skitsida med massa jävla reklam. Dra åt helveteeee. Bojkotta! Men nej, ni vill bara ha pengar sjävla. Dessutom har jag lärt mig gilla bearnaiesås. (y) RANDOM.

bloglovin

Tycker den här ser mer inbjudande ut! Roooosa :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0