Ännu en till dröm

2011-03-05 | 14:04:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Jävla störda drömmar... Drömde att jag var tillsammans med Jun Matsumoto (fint att namnet står fel på bilden), av någon konstig anledning. Tycker inte ens han är särskilt snygg. Troligtvis tänkt på Hana Yori Dango för mycket... Han och jag gick på Irstaskolan (ugh) dessutom, tillsammans med några skumma typer som bara var där. Fullt av glin var det också, som höll på att slå ned varandra. Jag gillade verkligen Jun i drömmen O_O men han tyckte jag var lite jobbig, så han förvandlade sig till min kompis Melwiin, för att slippa vara med mig ett tag. STÖRT ELLER VAAAD hahah. Fast då var jag med han i alla fall.
Sedan blev jag plötsligt John Marston (ifrån Red Dead Redemption-spelen) och red ut ifrån skolan för att skjuta zombies... -_- Stannade på en höbal, och blev biten av en zombie. För att inte bli infekterad var jag tvungen att ha magiskt damm i mina lungor...
Somnade halv fem också. Ingen vidare natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0