Bloody fucking Monday

2011-03-07 | 16:42:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Swisch så var denna måndagen förbi...^^ Spelade in våran film till engelskan, så gruppen är redo för redovisning! Och ja, det där lät fult. Det har rullat på som vanligt. Det var roligt att se alla igen, ser de så sällan annars. Jag är mobbad och har inga andra vänner som alla andra har, sådesu.

Tjackade lite hårfärg efter plugget! Synd att den nyansen var mörkare än den jag ville ha, men kör på det ändå. Vad som helst för att slippa vara en morotsskalle. I hemlighet blev jag sugen på platina blont hår, men då måste allting växa ut och jag kan inte färga det som finns redan. Varför? Jag vet inte, tyckte det var fint vid hårbotten...Baah. Cphuvud.

Och jag blev inte ledsen. Det är braaa, fortsätt så. Den här bloggen är alldeles för deppig. Behöver inte överdriva och skriva att livet äger hela tiden, för det vore lögn. Men det är synd man inte är lyckligare och kan skriva det. Skäms nästan. Jämför sig med vissa människor, och man har ändå mage att tycka synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0