Farväl

2011-03-11 | 20:14:42 | Kategori: Musik | 0 kommentarer
Mycket är svårt
Men svårast är farväl
Det fyller mig med vanmakt
Det värker i min själ

När vänskap bara ruttnar

Eller nån man håller om
Min högsta önskan är att vi möts nånstans nångång

Jag minns alla saker

Vi gjort å lärt
Men hur mycket jag än önskar
Är du inte längre här

Jag är som ett barn

Har bara frågor inga svar
Men nu är allt försent
Du är inte längre kvar

Jag minns alla saker

Som vi har gjort å lärt
Men hur mycket jag än önskar
Är du inte längre här

Vetandet å känslan

I mitt hjärta min vän
Att aldrig få möta någon som du igen
Jag försöker faktiskt fatta
Jag försöker å se
Men vad är egentligen meningen
Är det allt livet har å ge

Jag minns alla saker

Vi gjort å lärt
Men hur mycket jag än önskar
Är du inte längre här

Jag är som ett barn

Har bara frågor inga svar
Men nu är allt försent
Du är inte kvar

Jag minns alla saker

Som vi har gjort å lärt
Men hur mycket jag än önskar
Är du inte längre här

Jag minns alla saker

Som vi har gjort å lärt
Men hur mycket jag än önskar
Är du inte längre här

Jag är som ett barn

Har bara frågor inga svar
Men nu är allt försent
Du är inte kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0