Har varit en mycket jobbig dag.

2011-03-11 | 20:16:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
I början var dagen bra! Bra humör, bra allt. Sedan gick det vidare och saker blev sämre. Lunchtid/eftermiddagen sög hårt, även om form-lektionen var chill. Vi satt bara och tog massa kort XD Tanken fanns dock alltid där i baksidan av mitt huvud... Sedan var det en fin fotolektion, följt av fredagsmys! :D Sedan sket sig resten av planerna tack vare mig.

Hela facebook och ja, alla sidor, är bombade med saker om den japanska tsunamin efter jordskredet. Folk skriver hur de ber för dem... Det gör ingen skillnad att be för dem, man borde försöka hjälpa dem om man nu vill det. Min bror var dum, han skrattade åt flodvågen. Men eftersom jag är smyg-wapanes kan jag inte göra det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0