I'd rather die on my feet than keep living on my knees.

2011-03-14 | 22:35:20 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Så var måndagen förbi... Imorgon är det dags för skola igen! Blir trevlans att se alla igen, men är annars inte särskilt peppad. Dock beror det på utomstående faktorer, så vad ska man göra.
Borde dessutom sluta äta lösgodis... Får alltid ont som fan i magen av det. Sist jag gjorde det i somras spydde jag. Fan att jag alltid ska spy av saker ibland utan att ens vara sjuk... Äckligt ju.

Kom på att jag vill köpa DEATHGAZE live-dvd... Kom ut förra året ungefär, men har inte gjort det än ju! Vad är det för slags fan vaaa!
Ska försöka sova nu, upp tidigt imorgon... おやすみ~ww
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0