Jag hatar dig ditt jävla svin. Jag hatar mig, ett jävla svin.

2011-03-02 | 19:35:11 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Blogg.se har legat nere hela förmiddagen. :(

Yay.

Imorgon ska jag förbi Maxi, sedan ska jag nog hem till bror. Inte varit där på två dagar, orkar inte sitta hemma och glo. Befarar dessutom att en av mina tänder har gått sönder lite, har blivit en vass kant på baksidan. Ont i tungan som fan. ;____; sad face.

Hade en hemsk jävla dröm inatt också. Fan kan jag inte få sova en natt utan att drömma störda saker. Särskilt eftersom människor jag inte känner eller sätt på väldigt länge var med i den. Störda hjärna. Sedan hade jag hjärntumör och skulle dö, men det var ingen som brydde sig. Sedan var såklart lite zombies med! Åh.

Vad otroligt charmig man är...

Varför vill man alltid ha det man inte kan få?

Kommentarer
Postat av: JOJO

Jag skulle bry mig om du fick en hjärntumör... Tänk på det i nästa dröm ^^ JAG SKA RÄDDA DIG :D

2011-03-02 @ 21:03:18
URL: http://www.monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0