Jag vet att jag sällan är omtyckt

2011-03-12 | 21:45:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Det här gjorde vi under form-lektionen i fredags... efter att Melwiin och Jojo flätat mitt hår haha :)

Fortfarande inte tagit några nya bilder, på ja, vad som helst. Aja.
Nog för att esteter är allmänt mobbade av resten av skolan, så är vi ändå bra. Synd att våran närvaro är så dålig! Haha. *Byter ämne plötsligt*
Måste försöka fixa msn och skit till min dator också, men är så trött... Har sovit men känns som jag inte har gjort det överhuvudtaget. För övrigt har ingenting speciellt hänt idag...
Kommentarer
Postat av: JOJO

KÄRLEK TILL OSS <3 ^^

2011-03-13 @ 19:28:42
URL: http://www.monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0