Jag vet inte ens vad jag pratar om

2011-03-16 | 20:56:20 | Kategori: Musik | 1 kommentarer
◆HYBRID Coupling Tour -デスロビン- 2011
HYBRID Coupling Tour -デスロビン- 2011 スケジュールについては、場合によっては開催変更もございます事をご了承下さい。
また先行受付期間の延期変更なども検討致しましたが、変更に伴う情報混乱を避けるため予定通り受付開始となります。

5月14日(土) 名古屋HeartLand STUDIO
5月16日(月) 札幌KRAPS HALL
5月17日(火) 札幌KRAPS HALL
5月20日(金) 新潟GOLDEN PIGS BLACK
5月22日(日) 仙台Hook
5月26日(木) 岡山IMAGE
5月27日(金) 松山SALON KITTY
5月29日(日) 福岡DRUM SON
6月04日(土) 西九条BRAND NEW
6月05日(日) 姫路Beta
6月11日(土) SHIBUYA BOXX

JAG VILL GÅ. JAG VILL SE DEATHGAZE LIIIIVE.
Annars dör jag lite. Är orolig över Ai's deprimerande blogginlägg, hans borttagande av allting samt att nya singeln heter 「SILENCE/THE END」... Skulle bara våga splittras. Klarar inte av deeeet. Men ingenting har blivit sagt ännu, så håller tummarna att det inte är så... Tjatat om DEATHGAZE mer än vanligt dessa dagar, blivit totalt inne på dem igen när jag hade min älskade dator<3. Fick äntligen lyssna på allting igen. Inte sagt något om Hana Yori Dango dock, och nej, nu ska jag fan sova. Skriver massa skit, hej då. puss<3.

Kommentarer
Postat av: sofie

love u <3

2011-03-16 @ 22:06:59
URL: http://jeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0