Let's make this world go crazy

2011-03-18 | 18:49:27 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

  • 19:10 Stockholm tillbaka 09:40 Peking
    Flight:
    CA 912
    Stockholm (ARN)
    2011-06-12 19:10
    Peking (PEK)
    2011-06-13 09:40
  • 13:25 Peking tillbaka 18:00 Tokyo
Hade inte suttit fel... Nåväl så har fredagen också passerat förbi. Har varit en bra dag. Eller ja, egentligen är inte dagen slut än men aja. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, orkar knappt tänka.

Även om det inte syns så bra på bilden, så har nog ingen missat hur jävla mycket det har snöat idag. Kände sorgen komma över mig när jag drog upp persiennen och såg all snö. ._.
Har haft formlektion idag... känner att jag borde göra ett vapen av något slag i trä, är snart klar med min svarta bok. Men vet inte riktigt vad för något. Fast jag orkar inte tänka på sådant nu. Är glad att det är helg, äntligen får man sova! Har varit uppe alldeles för länge hela veckan... :) Återkommer.
Kommentarer
Postat av: JOJO

Hahah... Simon börja göra ett "vapen"... Sen jag... Sen Dai och nu DU :D Oooojee <3

2011-03-18 @ 19:11:01
URL: http://monsterjojo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0