Lyssnar på underbara Velvet Eden<3

2011-03-27 | 13:27:56 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jaha, nu var det sommartid. Känns som man sovit väldigt länge bara för det. Haft störda knarkdrömmar inatt igen. Helt obeskrivligt hur absurt allting var. Hade dock en pojkvän, som hade rött hår och Lonsdale-jacka. Men sedan var det midsommar, vi var fem ifrån klassen som hängde hemma hos någon i en träkoja, och då väntade jag på min flickvän istället haha. Hon hade rött och svart hår på långt håll, men sedan blev det gyllenbrun ungefär. Skumt. Orkar inte ta mer, men jag kände mig glad i drömmen i alla fall!

Nu vet jag inte om jag vågar spela mer Amnesia haha, eller om jag ska köra lite hederligt Oblivion istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0