Noble King Snake

2011-03-13 | 18:35:59 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Har varit och köpt det sista jag borde köpa, godis! Så imorgon ska jag försöka vakna tidigt, ta mig till bror och gå! Måste bli seriösare. Gå, gå, gå. Push it to the limits. Klockan är halv sju redan, känns som att jag vaknade nyss. :(

Tänker att det borde vara olagligt för en serie som Hana Yori Dango att vara så bra, och att cocklobin är ett jävligt bra band. Fast det visste jag redan. Har inte lyckats hitta Hanakimi (bla bla) med engelska undertexter. Känner att jag måste se den, ska ju se allting med Oguri Shun!! Tack vare den tanken som jag sett Stand Up!!, Hana Yori Dango och andra grymma serier + filmer. :D finns massa andra bra skådespelare jag också ska kolla upp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0