Nagoya kei desu neee

2011-03-20 | 18:31:04 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Jag är riktigt jävla less på mitt hår. Känner att jag borde klippa en superwapanes frisyr igen!! Jippie. Men då måste man tvätta håret mycket oftare, annars blir luggen alltid slemmig och fet... Det är negativt. Sedan augusti har det bara fått växa utan att jag ens gjort något med luggen. Fast jag kan aldrig bestämma mig vad jag vill ha... nåväl det tål att funderas lite mer på. Orkar inte göra något och ångra mig igen.
Ska dra en dusch nu :)
Kommentarer
Postat av: Eve

ett tips är torrshampoo om man inte orkar tvätta hela jävla tiden :P bara spraya, ruffsa och sen äre klart (Y)

2011-03-20 @ 19:48:51
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/
Postat av: Melwiiiiiin 8D

Yaay! Wappanes hår! <3

Och att tvätta håret är bara mysigt ^_^

2011-03-20 @ 20:32:16
URL: http://melwiin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0