Flickan med blommorna

2011-03-24 | 17:23:59 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hade skrivit ett långt inlägg imorse, i väntan på bussen, men glömde trycka på publicera... Aja shit happens. Nu sitter jag och lyssnar på Velvet Eden och funderar på att försöka göra någonting vettigt. Fast nee. Det är rätt vettigt att sitta här och stirra till musiken. Det är riktigt bra musik! Hörde att man kunde ha mjöl i håret istället för torrschampo... Haha billigare alternativ, ja :) vill fortfarande klippa mig! Vet bara inte hur... Ska lägga upp lite förslag, då tycker jag alla borde hjälpa mig...

JAG SKA BESTÄLLA "WITCH ON FLAMES"!! Måste ha den!<333 VELVET EDEN FOREVER
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0