Bitter & Sweet

2011-05-18 | 18:26:28 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
Idag har ännu en kurs avslutats i skolan. Har varit en ganska lugn dag, förutom min extrema trötthet. :(

Matte nationella på morgonen som jag hoppade. Min lärare förstår inte heller att jag har probleeem. Men jag vet inte, det gick bra förut. Borde få fortsätta så. Nu är jag hungrig och ja, trött. Tror jag alltid är trött, det spelar ingen roll om jag sovit mycket, lite eller lagom.

Ignorera mitt slarvigt suddade ansikte, tyckte bara att färgen är superfin längst upp nu! Dock verkar det luta åt att jag måste bleka mitt hår ännu en gång innan jag färgar på igen, är alldeles för mörkt på sina ställen. Och det är tråååkigt.


Ett till redigerat öga... Varför? För att jag kan. Aaah ser ut som att jag har rynkor /hatalivet/ XD Menmen.


Och era supersmala bloggarejävlar, sluta klaga på att ni väger för mycket. Får lust att sparka till er ordentligt i huvudet med min känga. SÅ DESU.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0