Drugs can't kill teens

2011-05-31 | 22:22:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag hittade mitt bandage, happieface. Meeen har varit lite sur och dryg idag. Vet ej varför, trött och lite stressad. Tur att helgen börjar tidigt, känner det behövs. Inte för att det är något riktigt kvar i skolan nu. Tre uppgifter, sedan är jag klar. Måste peppa och bli klar.

Lyssnar på DEATHGAZE - SINNER och får lust att gråta för den är så fin. Jag pratar om Ai alldeles för mycket i verkligheten. >_> Nu har jag ingen bild att lägga upp, så letar upp någon gammal.
-
OCH SKÄRMHELVETE, DÖÖÖ. Inte fungerat på tre dagar nu. DDD:

Märk att jag hade min DEATHGAZE tröja redan där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0