En mycket vacker låt med en mindre vacker bild.

2011-05-29 | 22:11:25 | Kategori: Musik | 1 kommentarer
VARFÖR går det inte att logga in ifrån Firefox 80% av tiden? Det dödar min vilja att uppdatera när det inte fungerar. DD:

Min söndag har sugigt ganska hårt. Klädde inte på mig förens fyra då jag drog till bror. Var ganska osocial och spelade Mafia II i tre timmar. Åkte och handlade, kom hem vid åtta. Nu fungerar inte min vanliga dator igen, och det gör mig ganska sur. Döööö. Ska spela lite L.A Noire och dricka mitt te.
Idag känner jag mig tom och orkeslös.

Så jävla fin låt.



Kommentarer
Postat av: MYMiC

men wooot, säg inte sådär du är ASAFIN!! stirrar på bilden



haha no waaay! Du MÅSTE komma dit ju :D vi måste ses:D :D HAHA jaaaa omg jag och mina kompisar beställde biljetter först av alla typ XD ahhaha! ska lätt köa typ 645 dagar innan och vara brutal OwO

2011-05-30 @ 19:21:23
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0