Etthundra överklasspoeter kan inte ge mig någonting

2011-05-17 | 20:20:56 | Kategori: Bra / Dåligt | 1 kommentarer
Måste bara vara lite negativ nu och dra upp saker jag ogillar starkt, samtidigt som jag låtsas att någon bryr sig. Inte syftat till någon särskild heller.

1. Nebula-bakgrunden.
Jag gillar rymden och astronomi, men nästan varenda jävel har en nebula-bakgrund på deras blogg just nu. Känns ganska tråkigt, som att de bara använder den för att bilden är fin. Men nej, det är inte fint om alla jävlar har det.

2. Folk som bara skriver/pratar om sin partner.
Eller ännu värre, lägger upp videos med fjortisdunk och ett gäng pussbilder och förklarar sin kärlek... Jaja, världen vill inte direkt se allt spam på dina Facebook statusar, man förstår tillräckligt bra att ni är kära ändå. Dessutom ska man fan inte bli en toffel och dissa alla sina kompisar för sin partner, sett det hända alldeles för många gånger, och sedan har det tagit slut och ingen velat vara med dem. Bra balans är svaret. Blev irriterad på detta när jag såg en fjortis videos med massa äckliga bilder och skit. Jag hatar pussbilder. Dock är bilden ovan söt, hade bara inget bättre lägga upp.

3. Människor som ska ha rätt hela tiden.
Så jävla drygt att prata med människor som aldrig kan inse att dem har fel. >_>

1. Lösögonfransar!!
Nyligen insett att det är kanske en av de bästa sakerna som finns i sminkväg. Det och primer, fast sådant skit har man inte råd med. Får ju köra på fyra olika sorter till ögonen för att jag inte har råd att köpa nya haha. :( fast linser skulle göra allting ännu bättre...

Nej nu ska jag duscha...
Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar lösögonfransar! Följ med till Nordirland där finns superfina med bra kvalitet för runt 40 kr :D

2011-05-18 @ 08:53:28
URL: http://narvodkangjortossvackra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0